czwartek, 6 września 2012

Miłość poszukiwana,miłość znaleziona,miłość nieodwzajemniona :-((

Hm...
Postanowiłam coś sklecić.
Nie wiem czy mi się uda.
Dawno nie pisałam tu.
Gdziekolwiek.
Brak weny.
Czasu.
Myśli.
Zacznę może...
No to en chłopak.
Poprosił o chodzenie,
ale ja oczywiście wszystko spierdoliłam.
Poznałam innego.
Starszego.
Przystojniejszego.
No i kurwa.
4 dni znajomości.
Lizanie.
Oglądanie filmów.
Rozmowy.
Oczarował mnie.
Ale okazał się chujem z charakteru.
Miał dziewczynę.
Bolało.
Oj bolało.
No i pod koniec wakacji ten mój były znów poprosił o chodzenie.
Wszystko pięknie ładnie.
Ale mija pierwszy,
drugi,
trzeci dzień.
A on ani cześć,
ucieka wzrokiem.
I niby mój chłopak.?!
Napisał mi że nic się nie stało,
że musi coś przemyśleć.
Ale..
Ja nie chcę czekać...
Jego dwu letnia przyjaźń jest zbyt cenna by tak to spieprzyć...
I to wszystko przez tego debila.!
Dla 4 dni znajomości.
Miesiąca płaczu.
Ostatnio płakałam przy Nikki.
Oj tak mi ulżyło...
Bardzo.
Ale nie o chłopaków chodziło.
Tym razem o matkę.
Bo dość że problemy uczuciowe,
to jeszcze w domu.
Coraz częściej boli mnie głowa,
serce.
Wpijam dziennie
6-8 kaw.
Niedługo jebnę.
A dobrze.
Wreszcie odetchnę.
Czuć jesień.
Coraz zimniej na polu...
Ah...
Nie chcę.
Chcę to lato z powrotem...
Było pomimo wszystko piękne.
Cudne chwile.
Mimo że tyle bólu,
ale było pięknie.
A tu jesień.
Bez kurtki nie wychodź.
Kurwa.!
A teraz szkoła.
Doszły nam dwie dziewczyny.
Pierwszy tydzień spoko.
Technika będzie dotyczyć fotografii.
Zdjęcia będziemy robić.
Fajnie :)
Razem z Nikki damy radę.
Dobrze że jest <3
I co tu jeszcze.?
Księdza mamy zajebistego XD
Wychowawca nasz gada słowa typu "lajcik, lajtowo". :D
JPRDL.
Ah...
Jakbym chciała się przytulić teraz do NIEGO :(
jtr będę go mijać :(
nie wytrzymam rozryczę się...

Ok ok teraz kilka nutek XD











Oki to jeszcze zwiastun


nie widziałam, ale czytałam książkę, i wiem że będzie zajebiste <3



mogę o tobie śnić
ale ty nie
bo mnie nie kochasz